lördag 26 april 2014

Påsken är över och den firades väldigt lugnt i år. Skönt att det var så härligt väder. Mycket tid tillbringades utomhus.

I onsdags var jag på Solhem och körde igenom ett träningspass med min sjukgymnast. Han hade gjort färdigt och skrivit ut ett program som jag ska följa ett tag. Fick också lära mig hur jag ska ställa in alla maskiner och apparater. Nu är det meningen att jag ska träna själv två gånger per vecka i åtta veckor, med ett par utvärderingar emellan.
Det ska bli intressant och se hur det går. I onsdags gick det riktigt bra och jag fick inga ökade smärtor efter träningen och det kändes bra. I torsdags förmiddag kändes det också ok. Då bestämde jag mig för att ta en liten promenad, eftersom det är långsamt att vara hemma och inte se en enda människa.
Samtidigt skulle det bli skönt att röra på sig lite, eftersom jag inte kunnat det på länge.
Bestämde mig för att gå ner till Hulta ängar och hem igen. Tyckte att det var en liten men lagom sträcka att börja med. Tyvärr hade jag sååå fel. Jag kom bara till nästa kvarter innan jag hade vrålont. Det var bara att vända om. Smärtan bara ökade och ökade för varje steg jag tog. Jag blev så ledsen , besviken  och fick så ont att tårarna bara kom. Försökte bita ihop medans jag gick förbi dagiset, där alla småbarn var ute och lekte. Kände mig helt knäckt när jag kom tillbaka hem. Det var bara att sätta i sig en massa värktabletter igen. Jag fattar inte vad som hände egentligen. Kändes som om jag var tillbaka på ruta ett igen.
Det kom ett blomsterbud med en underbar bukett tulpaner,  i vackra färger, i torsdags eftermiddag. Den var från min  chef och mina kollegor. Jag blev så glad! Det  muntrade upp en aning.
Just nu är jag väldigt öm i båda sidor. Jag tycker att både troskanter och sömmarna på mina byxor trycker på och irriterar. Något som jag aldrig känner annars.
I morgon kommer Pernilla på besök. Det ska bi trevligt! Alltid kul att sitta och skvallra lite.
På måndag är det dags att träna igen. Hoppas verkligen att det kommer att fungera utan att det blir
värre smärtor,

4 kommentarer:

  1. Detta är mitt vittnesbörd om det goda arbetet av en man som hjälpte me..My heter Tracy Adams, och jag basera i Kanada. Mitt liv är tillbaka !!! Efter 2 års äktenskap, min man lämnade mig med våra tre barn. Jag kände mig som mitt liv var på väg att sluta, och föll sönder. Tack vare en spell caster som heter Dr John som jag träffade på nätet. På ena trogen dag, som jag surfar via internet, jag söker efter en bra spell caster som kan lösa mina problem. Jag kom över serie vittnesmål om denna spell caster. Vissa människor vittnade om att han förde deras Ex älskare tillbaka, en del vittnade om att han åter livmoder, en del vittnade om att han kan kasta en spell för att stoppa skilsmässa och så vidare. Det fanns en viss vittnesmål jag såg, det var om en kvinna som heter nåd, hon vittnade om hur Dr John tog tillbaka henne Ex älskare i mindre än 72 timmar och i slutet av hennes vittnesmål hon gav Dr John e-postadress. Efter att ha läst alla dessa, beslutade jag att ge Dr John ett försök. Jag kontaktade honom med hans via e-postadress och förklarade mitt problem för honom. På bara 2 dagar, min man kom tillbaka till mig. Vi löste våra problem, och vi är ännu gladare än tidigare. Dr John är verkligen en begåvad och begåvad man och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom han är en underbar dr ... Om du har ett problem och du letar efter en verklig och genuin spell caster att lösa detta problem för dig. Prova Dr John idag, kan han vara svaret på ditt problem. Här är hans kontakt: templesolutions@yahoo.com Tack än en gång Dr John. Kontakta honom för följande:

    (1) Om du vill att ditt ex tillbaka.
    (2) Om du alltid har mardrömmar.
    (3) Du vill främjas på ditt kontor.
    (4) Du vill kvinnor / män att springa efter dig.
    (5) Om du vill ha ett barn.
    (6) [Du vill vara rik.
    (7) Du vill knyta din make / maka att bli din för evigt.
    (8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
    (9) Om du vill stoppa din skilsmässa
    10) Hjälp föra människor ut ur fängelset
    (11) Förbindelse Spells
    (12) Miracle Spells
    (13) Skönhets Spells
    (14) PROFETIA CHARM
    (15) Sevärdhet Spells
    (16) Onda Eye Spells
    (17) Kissing Stava
    (18) Ta bort Sjuk Spells
    (19) VAL vinnande trollformler
    (20) FRAMGÅNG tentor besvärjelser
    (21) Charm för att få vem som älskar dig.
    Kontakta honom idag på: templesolutions@yahoo.com

    templesolutions@yahoo.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min pojkvän hade den här tjejen som har förstör hans relationer i flera år, han bröt upp med henne för tre år sedan, men hon fortfarande kontrollerar honom och förstör de flesta av hans relationer. Jag var nu ett offer. Hon kom igen för att ta bort honom från mig, hon försökte allt hon kunde, men jag höll min tro stark och stannade med min pojkvän utan att låta henne mer in i honom. Hon konfronterade mig också, berättade för mig att det finns inget jag kommer att göra för att få henne att lämna honom ensam; Hon varnade allvar att jag äventyrar mitt liv och hon snart kommer att agera starkare än någonsin. Jag var rädd och började med tvivel i min styrka eftersom min pojkvän har redan börjat se henne; allt hopp var nästan vilse, jag vet inte hur detta onda dam styr honom sedan den dagen hade det en dramatisk bryta upp. Jag bestämde mig för att hjälpa till att rädda mannen jag älskar även om vi inte kommer att vara tillsammans igen. Jag gick till vänner om råd och besökte bloggar också. Jag hittade vittnesmål om Dr. Owolabi kärlek stava och andra, men min ande valde honom. Jag tog mod och mailade honom och mitt liv förändrats sedan dess. Den onda damens makt över min pojkvän förstördes och hon inte har någon andlig ansluta igen med honom. Min pojkvän har förändrats; han mår så lättad och frisk nu än tidigare. Han mailade också tacka Dr Owolabi för kärlek stava och uppmuntrade mig att också dela vår egen vittnesbörd på bloggar. Vi är tacksamma för vad du har gjort. E-posta honom och få din egen mirakel genom sin e-post: owolabispellcasters@gmail.com eller hans Direct: +2349037478762.

      Radera
  2. Min pojkvän hade den här tjejen som har förstör hans relationer i flera år, han gjorde slut med henne tre år sedan, men hon fortfarande kontrollerar honom och förstör de flesta av hans relationer. Jag var nu ett offer. Hon kom igen för att ta bort honom från mig, hon försökte allt hon kunde, men jag höll min tro stark och stannade med min pojkvän utan att låta henne mer in i honom. Hon konfronterade mig också, berättade för mig att det finns inget jag kommer att göra för att få henne att lämna honom ensam; Hon varnade allvar att jag äventyrar mitt liv och hon snart kommer att agera starkare än någonsin.

    Jag var rädd och började med tvivel i min styrka eftersom min pojkvän har redan börjat se henne; allt hopp var nästan vilse, jag vet inte hur detta onda dam styr honom sedan den dagen hade där en dramatisk bryta upp. Jag bestämde mig för att hjälpa till att rädda mannen jag älskar även om vi inte kommer att vara tillsammans igen.

    Jag gick till vänner för att få råd och besökte bloggar också. Jag hittade vittnesmål om Dr. Tugala kärlek stava och andra, men min ande valde honom. Jag tog mod och mailade honom och mitt liv förändrats sedan dess. Den onda damens makt över min pojkvän förstördes och hon inte har någon andlig ansluta igen med honom. Min pojkvän har förändrats; Han mår så lättad och frisk nu än tidigare. Han mailade också tacka Dr Tugala för kärlek stava och uppmuntrade mig att också dela vår egen vittnesbörd på bloggar. Vi är tacksamma för vad du har gjort. E-posta honom och få din egen mirakel genom acubespiritualhome@live.com eller dennes direktlinje +2348153363941.

    acubespiritualhome@live.com
    +2348153363941.

    SvaraRadera
  3. Efter många års levande med min man har jag alltid varit den lyckligaste kvinnan men idag är jag här för att berätta för dig hur tacksam jag är för att bevittna hans mäktiga stava som tog min man tillbaka till mig efter att han lämnade hem utan någon anledning och sedan dess jag Gick igenom helvetet för att få honom tillbaka till mig men all min ansträngning var abortiv. Jag är glad den dagen jag kom över kommentaren av hur Dr. ADE kastade en kraftfull stavning och tog tillbaka sitt äktenskap. Och när jag gjorde han pratade med mig om hur jag kommer tillbaka med min man i Just och jag lydde honom och det var så han hjälpte mig att komma tillbaka med min man och förvånansvärt min man som vägrade mina samtal, ringde mig och ber om ursäkt Telefonen och också återvända hem nu vi lever lyckligt efter allt skälet och argumentet vi åkte dock. Om du behöver samma stavning att ta tillbaka din älskare tillbaka till dig om 24 timmar. Kontakta hans email: Adespelltemple@gmail.com eller hans mobil: +2347057375409 eller Whatsapp honom på +2348148487280.
    Än en gång tack till er den stora Dr ADE och Gud välsigne min vän som berättade för mig om Dr ADE.

    SvaraRadera